reede, 6. mai 2016

04.05.2016 - kolmapäev teel koju

Kolmapäev, 04.05.2016 - teel koju
Täna äratas meid taas telefon, aeg ärgata. Hommikusöögiks vaatasime, mis veel järgi oli ja Pille keeras kokku omleti, et päev tuleks ikka toekas ja kindel. Heli tegi veel viimaseid pakkimisi ning korralik hommikukohv tuli teha. Meil oli kaasas 2 pakki kohvi ja natukene tuli puudu, olime sunnitud väikese paki juurde ostma. Edasi sai tehtud ka lõplik koristus, prügi välja ja kontrollitud, et miskit maha ei jää. Muidugi ju pidi miskit jäämagi, Heli 2 paari jalanõusid, aeg sai neil lihtsalt otsa. Peremehe Frankiga sai ka tänusõnad vahetatud ja tema valdusesse sai jätta ka laenatud arvuti,

Tegime viimased fotoklõpsud ja hakkasime kolistades kohvritega minema mööda pinnase ja kruusasegust teed, hea, et kohvrid ikka katsetatud juba eelnevalt, muidu vist oleks rattad sinna maha jäänud. Muidugi sel korral olime juba targemad ning läksime lühemat teed pidi. Täna oli Taanis ka väga päiksepaisteline ja soe ilm, rohi on selle ajaga juba ka oma paarkümmend senti kasvanud kuu ajaga.
Jõudsime rongijaama varem ja saime minna varasema rongiga ning varestega sai ka paar sõbralikku kraaksu vahetatud. Ees ootas paarkümmend minutit sõitu Holbekisse, et seal taas ümber istuda.Kellaajalisest jõudsime varem kohale ja nägime, et mingi rong on ees. Uurisime, kuhu rong suundub ja selgus, et see rong sobib meile. Kahekordse rongiga me ei ole veel sõitnud, seega ronisime teisele korrusele ning nautisime vaadet. Selle rongiga pidime sõitma pea tund aega, selles rongis aga siin ei olnud WiFi levi. Loomulikult tuli piletit ka ikka näidata. Kopenhagenis tulime rongijaamast välja ja avastasime end TIVOLI juurest ja tuli tuttav atraktsioon vaatas mille vastu.
Viimase etapina tuli võtta rong lennujaama. Jõudsime pea 4 tundi varem lennujaama, et pagas ära anda ja siis rahulikult maha istuda ja oodata. Elektroonilise chek-in saime eile arvuti kaudu ilusti ära teha, seega jäi ainult pagasi ära andmine.  Kohvrid kaaluti üle ja Helil kaaluti ka käsipagasi ning sealt tuli ära võtta oma 2 kg, sest see oli ülekaalus. Mis ikka tuli tõmmata kõrvale ja osa asjad ära võtta. Mobiiliga pardakaart täiesti toimis, sest me ei saanud seda välja printida. Pagas õnnelikult ära antud suundusime turvakontrolli. Pille sai rahulikult läbi, Heli aga tõmmati veidi kõrvale ja paluti astuda veidi kõrgemale ja mind kombati korralikult läbi aga eelnevalt pole Heli nende jalanõudega turvakontrollist käinud, äkki oli miskit sinna talla alla jäänud. Lõpuks ikka läbitud ja rõõmsalt rahvusvahelises tsoonis ning saime kergemalt hingata. Siin sai tehtud veel viimased ostud ning saadetud sõnumeid. Lennureis sai õnnelikult lõpule, kuigi Pille sai korraliku närvivapustuse ja tõmbus higiseks aga Heli kintsud ikka siniseks ei läinud. Lõpus tervitus ikka TALLINNA LENNUJAAMALE ning WELCOME TO ESTONIA.
Rain tuli meile vastu ning meie suureks rõõmuks jõudsime 20.30 laevale, rõõmuks kõikide kodustele.