esmaspäev, 11. aprill 2016

11.04.2016 - esmaspäev tööpäev

Hei Holsting äratus, riietumine ning aknast vaadates tervitas meid naeratav ning soe päike. Hommikused protseduurid ning kohustuslik pudru, võis kodust lahkuda, vastu selle nädala seiklustele.
HELI
See nädal oleme jätkuvalt tööl hommikupoolikul. Saabudes tööle, polnud keskit liikumas näha, vaid Ole ja Inge olid hommikusöögi lauas. Julieti toa uks oli taas lukus. Läks veidi aega, kui Anette ilmus ning oli üllatunud minu nägemisest (eelnevalt oleks pidanud olema pärast lõunat, kuis sel nädalal on muidki tegevusi, kus meid tahetakse kaasata), palusin avada toa uks. Võtmed usaldati mulle ning avasin ise ukse. Juliet veel täiesti magas, mis teha, ajasin ta üles. Täna soovis ta esmalt miskit süüa saada, seega hommik tavapäratu. Ikkagi kohustuslikud protseduurid ning täna soovis ta öö riietes saada oma pudru hoopis tuppa. Seega tuli olla saatjaks ning tutvuda integreeritud pliidiga, mille toimimist polnud mul eelnevalt kogeda. Kuid loogika ja otsustuskindlus lubasid mul pudru soojaks teha ning prouale valmis panna ning tuua tuppa, kus ta nautis hommikusööki. Eile oli ta käinud pealinnas lapse lapse sünnipäeval ning oli naasnud koju alles kella 18.00 paiku ning eelmisest päevast väsinuna, tundis ta ennast halvasti. Pole viga, pudru kõhus, aeg riietuda ning mœne aja möödudes oli Juliet valmis kohvilaua nautimiseks. Sain nüüd ka teistele tere hommikut ütelda. Tãna tööl Kirsten ja Anette. 
Meie vastutavalt isikult Dortelt tuli meile korraldus minna ostma lilli tuppa, kuhu tuleb homme uus elanik.  Vahepeal tuli Ole tuppa viia tualetti, täna panin tãhele, et ta pidevalt otsib süüa ja ei teadvusta oma tegevust ning tal päev silma peal hoidma.
Mulle usaldati kaart, et tuua uue elaniku tuppa lill. Juliet oli mulle giidiks aga kuna sinna oli pikk tee siis võtsime ratastooli. Juliet oli teejuhiks, kuid mingi hetk ta juhatas mind sellisesse kohta, et ma hakkasin kahtlema. Jõudsime Netto poodi, kus Julie ostis omale lilled ning selgus, et see oligi kaardi jaoks vale pood, seega suundusime järgmisse. Selles poes tegin juba eelnevalt selgeks, kas kaart toimib siin poes, kes, toimib. Leidsime paar lille ning tagasiteekonnale, sest täna on lõunasöök varem, kell 12.00. Jõudsime koju, riiete vahetus, lillede ära panek ja valmistumine juba lõunaks. Laud oli juba kaetud, jäi üle vaid oodata toitu, mis saabub kuuma hõidvates konteinerites. Osasid pidime aitama toitu veidi tükkideks teha. magustoidu jagamine oli täna minu tööks. Aeg taas prouad, härrad viia oma tubadesse puhkama ning aeg koristamiseks.
Pärastlõunane aeg on juba vaikne ning istusin korra akna alla, kus meil on 1000 tk pusle kokku panemine pooleli, kõik võivad aidata. Ajasime Anettega veidi juttu, kui tuli ka meie sekka Julie ning Sonja. Nii möödubki taas aeg ning meil aeg lahkuda.
PILLE
Susi lõunarohu karp
Tänane tööpäev algas üsna tavalises. Nädalavahetus oli möödunud keskuses tavapärases tempos. Ainult Susi oli pahas tujus. Astus vist vale jalaga voodist välja. Kuid ta lubas minul ennast hommikuste toimingute juures aidata. Täna olin ka abiks rohtude panemisel nädala karpi. Susi saab oma hommikused rohud sealt nädalakarbist, kuid lõuna on selle jaoks pakikesed. Tulevad valmis kujul, kus on sees juba kõik vajalikud tabletid. Pildi pealt saab seda näha, kuidas need pakitud on. Selline pikk rivi väikseid pakikesi tuleb karbist välja.
Anettel käis täna mees külas ja ühines meiega lõunasöögi lauas. Nii ei olnud tema toitmise juures minu abi vaja. Mees tegeles ise sellega. Hommiku aitasin teda rohu võtmise ja hommikusöögi juures. Homme saab minu ülesandeks Anette hommikurutiini teostamine.
Eva on veel üks meie maja elanik kes sõidab elektriratastooiga ringi. Ta on väga tore ja teeb ka nalja. Sõnagi inglise keelt ta ei räägi aga saab suurepäraselt aru mida ma temale räägin. Täna sai temale silmatilkasid panna ja teda, ka toaletis aidata.
Tänane päev mõõdus nagu lennates. Olid veel toimetused pooleli kui Johhana(minu teine juhendaja) pööras mu tähelepanu kellale. Seega lõpetasin Rasmuse toa koristamise popkornidest ja läksin Heli juurde, et koos rongipeale minna.

Pärast töist esmaspäeva tegime endale kosutava õhtusöögi ja jäime Mie sõnumit ootama. Ta pidi Pillele täna ratta tooma. Kui Pille ratas käes, tegime õhtu lõpetuseks veel ühe tiiru jalgratastega,
Meie rattad

Heli kihutamas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar